UNIQA osiguranje
Korisnici EYCA – Evropske omladinske kartice i Studentske čip kartice kao jedan u nizu od benefita imaju na raspolaganju UNIQA osiguranje.
Kako bi korisnik ostvario pravo na osiguranje neophodno je da registruje profil na www.mojakartica.rs i izvrši aktivaciju svoje kartice. Aktiviraj svoju karticu ovde.
DETALJI I USLOVI OSIGURANJA
Osiguranje za posledice nesrećnog slučaja 24h gde god da se nalaziš:
Rizici koji su pokriveni osiguranjem:
- Smrt usled nezgode – osigurana suma 50.000 RSD.
- Trajni invaliditet – osigurana suma 100.000 RSD.
- Troškovi lečenja – osigurana suma 10.000 RSD (unutar granica Republike Srbije).
Putno osiguranje za neograničen broj putovanja:
- Troškovi lečenja do inosa od 5.000 EUR.
- Troškovi spašavanja i traženja osiguranika preuzeti od strane nadležnih vlasti do iznosa 5.000 EUR.
- Troškovi transportovanja posmrtnih ostataka osiguranika do iznosa 1.500 EUR.
Dodatne pogodnosti osiguranja:
Ukoliko korisnik kartice ima potrebu za posebnim pokrićem i dodatnim zahtevima osiguranja, ima na raspolaganju beneficiju od 25% popusta u svim UNIQA poslovnicama širom Srbije, pokazivanjem svoje validne EYCA kartice ili Studentske čip kartice, za kupovinu individualne polise osiguranja.
NAPOMENE O OSIGURANJU
Potvrda o putnom osiguranju:
Ukoliko je korisniku kartice iz nekog razloga neophodna potvrda o putnom osiguranju pre planiranog putovanja, može je preuzeti u svom Korisničkom profilu, nakon aktivacije kartice.
Proces refundacije troškova lečenja
Troškovi lečenja na putovanju se refundiraju korisniku nakon povratka u Republiku Srbiju. UNIQA osiguranje obračunava i refundira iznos troškova lečenja na osnovu originalnih računa, ukoliko je nastupio osigurani slučaj u skladu sa uslovima za kombinovano osiguranje putnika organizovanih turističkih putovanja.
Proces refundacije se vrši preko Evropskog omladinskog centra podnošenjem sledeće dokumentacije:
- Fotokopija lične karte.
- Fotokopija pasoša (prve strane i strane gde se nalazi pečat ulaska i izlaska iz zemlje).
- Fotokopija Evropske omladinske kartice ili Studentske čip kartice (neophodno je da je kartica bila važeća i aktivirana (registrovana) u trenutku nezgode ili bolesti).
- Fotokopija platne kartice na kojoj se nalazi broj tekućeg računa. Ukoliko korisnik nema otvoren račun u banci, navodi se račun jednog od roditelja ili staratelja, uz njegovu saglasnost o korišćenju računa za ove svrhe.
- Original račune nastalih troškova lečenja koji su u vezi sa povredom koja se prijavljuje.
- Fotokopije kompletne medicinske dokumentacije od početka do kraja lečenja povrede koja se prijavljuje.
- Popunjenu i potpisanu prijavu nesrećnog slučaja koja se može preuzeti ovde.
Dokumentaciju možete doneti lično ili u dogovoru poslati na adresu Korisničkog servisa Evropskog omladinskog centra. Nakon provere dokumentacije, prosleđujemo je UNIQA osiguranju i u roku od 14 dana od datuma kompletiranja dokumentacije i njene obrade od strane komisije osiguranja, UNIQA će dostaviti rešenje na adresu koja je navedena u prijavi.
Ukoliko je iz bilo kog razloga potrebna pomoć oko pripreme dokumentacije, možete kontaktirati Korisnički servis:
Evropski omladinski centar
Korisnički servis – Mojakartica –
Starine Novaka 1, Beograd
Kontakt: info@mojakartica.rs, +381 11 33 49 877
Rad sa korisnicima je od ponedeljka do petka 10-14h.
Detaljnije informacije o uslovima osiguranja možete pronaći na jednom od sledećih linkova:
*Informacije za ugovarača i osiguranika osiguranja.
*Opšti uslovi za osiguranje lica od posledica nesrećnog slučaja.